Refund and Returns Policy

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie z materacami. Chcemy, abyś był w pełni zadowolony z zakupu, ale jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś, oferujemy następujące zasady zwrotów i zwrotów:

Zwroty Akceptujemy zwroty nieotwartych i nieużywanych produktów w ciągu 30 dni od zakupu. W celu zainicjowania zwrotu prosimy o kontakt pod adresem info@biote.com.pl. Będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej i zalecamy skorzystanie z możliwości śledzenia przesyłki. Proszę dołączyć oryginalny numer zamówienia i notatkę wyjaśniającą przyczynę zwrotu. Po otrzymaniu zwrotu dokonamy zwrotu pieniędzy w oryginalnej formie płatności, pomniejszonej o wszelkie obowiązujące opłaty za uzupełnienie zapasów lub koszty wysyłki.

Zwroty pieniędzy Zwroty zostaną dokonane w pierwotnej formie płatności, pomniejszone o wszelkie obowiązujące opłaty za uzupełnienie zapasów lub koszty wysyłki. Przetworzenie zwrotu i zaksięgowanie go na koncie może potrwać do 10 dni roboczych.

Wymiany Obecnie nie oferujemy wymian. Jeśli chcesz wymienić produkt, zainicjuj zwrot i złóż nowe zamówienie.

Uszkodzone lub wadliwe produkty W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu prosimy o kontakt pod adresem info@biote.com.pl w ciągu 3 dni od otrzymania produktu. Zorganizujemy wymianę lub zwrot pieniędzy tak szybko, jak to możliwe.

Wyjątki dotyczące zwrotów Następujące produkty nie kwalifikują się do zwrotu:

Produkty, które zostały otwarte lub używane
Produkty, które nie są w oryginalnym opakowaniu
Produkty, które nie nadają się do ponownej sprzedaży
Anulowanie Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami pod adresem [dane kontaktowe] tak szybko, jak to możliwe. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoją prośbę, ale nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie anulować zamówienie przed jego wysyłką.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszej polityki zwrotów i zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem info@biote.com.pl .